MyStaffRoster: Pratik ve Verimli Bir Personel Yönetim Uygulaması
Günümüzün birbirine bağlı dünyasında, işletmeler hızlı ve etkili bir şekilde çalışanlarıyla iletişim kurmak zorundadır. Aynı zamanda çalışanlar güncel kalmak ve ilgili verilere her zaman erişim sağlamak istemektedir. FirLab srl tarafından geliştirilen MyStaffRoster, bu felsefeyi benimseyen ve modern akıllı telefonlarda doğal olarak erişilebilir olacak şekilde tasarlanmış bir uygulamadır.
MyStaffRoster, çalışanlara iş programlarına, etkinliklere ve izinlere her zaman ve her yerden erişme imkanı sağlar. Ayrıca çalışanlar, uygulama aracılığıyla mesaj gönderebilirler. Gelişmiş bir bildirim sistemi, çalışanların programlarıyla ilgili yapılan herhangi bir değişiklikten gerçek zamanlı olarak haberdar olmalarını sağlar.
MyStaffRoster ile şunları yapabilirsiniz:
- Vardiyalarınızı ve etkinliklerinizi takip edin.
- İzin talepleri yapın ve izin alın.
- Vardiyalarınız için tercihlerinizi belirtin.
- Zaman damganızın kayıtlarını görüntüleyin.
- Yeni bir program yayınlandığında ve izin talepleriniz onaylandığında bildirim alın.
- Koordinatörler ve meslektaşlarla iletişim kurun.
- Almak istediğiniz bildirimleri filtreleyin.
MyStaffRoster, işletmeler ve çalışanları için personel yönetimi alanında kullanışlı ve verimli bir çözüm olan iPhone platformunda ücretsiz bir uygulamadır.